15 ویژگی لازم برای فروشگاه ساز حرفه ای
عناصر خاصی وجود دارد که هر فروشگاه سازی برای تجارت الکترونیک باید در آن بماند و رقابت کند. در اینجا 15 ویژگی لازم برای جذب خریداران آنلاین آورده شده است. همه وب سایت ها در نوع خود منحصر به فرد هستند.عناصر خاصی وجود دارد که هر سایت تجارت الکترونیکی برای مرتبط و رقابت ماندن باید به آنها احتیاج داشته باشد.
1. کاربرپسند بودن فروشگاه ساز
سادگی باید در طراحی خوب یک هدف باشد و برای رسیدن به آن نیازی به ظرافت نیست.
در حقیقت ، مطالعات نشان می دهد که 76٪ از مصرف کنندگان می گویند مهمترین ویژگی یک وب سایت سهولت استفاده است.
هدف این است که به خریداران کمک کند سریعتر و بدون پیچیدگی غیرضروری که می تواند مسیر خرید را مسدود کند ، به خواسته خود برسند.
فروشندگان آنلاین ، اگر چند ثانیه نباشد ، برای انجام فروش چند دقیقه وقت دارند. با ارائه دسته های خرید ، فیلترها و قابلیت مقایسه بر تجربه کاربر تمرکز کنید.
برای این که سایت تجارت الکترونیکی شما کاربرپسندتر باشد ، موارد زیر را در نظر بگیرید:
قابلیت جستجو را با یک گزینه تکمیل خودکار مانند Under Armour بهبود بخشید:
قابلیت استفاده-تکمیل خودکار
فرم های کاربردی
سایت های تجارت الکترونیکی باید به جای یک تجربه دردسرساز ، یک مزیت رقابتی باشند.
2. فروشگاه ساز مناسب موبایل باشد( موبایل فرندلی )
خرید موبایل 50٪ از معاملات آنلاین را تشکیل می دهد.
با داشتن یک وب سایت پاسخگو ، محتوا بصورت شهودی با هر دستگاهی که به آن دسترسی دارد سازگار می شود تا تجربه کاربر پسند را فراهم کند.
Walmart پس از بهینه سازی سایت موبایل خود ، فروش موبایل را 98 درصد افزایش داد.
و Intelligentsia تجربه خرید بهتری در تلفن همراه ایجاد کرد که منجر به افزایش 16 درصدی معاملات تلفن همراه شد.
فرقی نمی کند میلیون ها صفحه محصول داشته باشید یا پنج صفحه.
ایجاد یک تجربه سازگار با موبایل برای خریداران ، فروش و رتبه بندی بالقوه شما را بهبود می بخشد.
3. امکان درج عکس و فیلم با وضوح بالا
دیگر زمان ارسال یک عکس و برچسب قیمت گذشته است.
خریداران می خواهند چندین زاویه و افرادی که از این محصول در محیط های مختلف استفاده می کنند را ببینند. آنها می خواهند بتوانند بزرگنمایی کرده و نسبت به محصول احساس کنند.
ملاحظات فنی برای تصاویر بسیار مهم است. به گفته Adobe ، تصاویری که بارگیری نمی شوند یا بارگیری آنها خیلی طولانی است ، میزان افت مصرف کننده 39٪ را نشان می دهد.
و ، ما فقط در مورد عکسهای حرفه ای صحبت نمی کنیم دریافت که افزودن عکسهای اینستاگرام به صفحات محصولات آنها باعث افزایش 24 درصدی پرداخت ها می شود.
وب سایت های تجارت الکترونیکی باید چندین عکس در هر محصول نمایش دهند. عکس ها باید از وضوح بالا و بهینه سازی شده برای بارگذاری صفحه برخوردار باشند.
4. امکان درج نظرات کاربران و خریداران
خریداران نظرات را می خوانند. در واقع 95٪ آنها و 57٪ از مصرف کنندگان فقط در صورت داشتن 4 ستاره یا بیشتر از مشاغل استفاده خواهند کرد.
ممکن است فکر کنید داشتن نظرات منفی قاتل فروش است. عکس آن در واقع عملی صادقانه است.
داشتن بررسی های منفی اغلب می تواند مثبت باشد. نشان داده شده است که محصولات بدون نظر منفی سانسور شده اند و به نوبه خود ، خریداران تصور می کنند که نظرات مثبت تقلبی است.
بسته به عملکرد وب سایت ، سایت های تجارت الکترونیکی می توانند از افزونه های محبوب ترین سیستم عامل های بررسی از جمله Yelp ، Foursquare و Facebook استفاده کنند.
سایت های تجارت الکترونیکی متفکر ، مانند paddleboards Paiwen ، از نظرات به عنوان محتوای تولید شده توسط کاربر برای ایجاد اثبات اجتماعی و ایجاد طرفداران پرشور استفاده می کنند.
5. ارائه پیشنهادات ویژه برای مشتریان
اکثر سایت های تجارت الکترونیکی از طریق ایمیل ، اجتماعی ، متنی و غیره از پیشنهادات ویژه در شیوه های استاندارد بازاریابی
وقتی خریداران متوجه می شوند که در حال معامله خاصی هستند ، این امر انگیزه آنها را برای خرید بیشتر و صرف وقت بیشتر برای جستجوی سایت فراهم می کند.
اگر سایت های تجارت الکترونیکی از تبلیغات مداوم استفاده می کنند ، ارائه یک صفحه وب منحصر به فرد که لیست پیشنهادها را در اختیار شما قرار می دهد ، علاوه بر فروش بیشتر باعث بهبود سئو نیز می شود.
6. لیست موارد دلخواه اضافه کنید
چقدر لیست های آرزو یا موارد دلخواه را دوست دارم. یکی برای مد ، یکی برای کتاب خواندن ، یکی برای ایده های هدیه تعطیلات.
سایت های تجارت الکترونیکی که از لیست خواسته ها استفاده نمی کنند درآمد خود را روشن می کنند
چه چیزی بهتر از این است که مشتریان موارد مورد نظر خود را علامت گذاری کنند و به احتمال زیاد در آینده خریداری خواهند کرد؟ این فقط طلا در جیب شماست. و یک رویای تبلیغاتی بازاریابی مجدد
خرده فروشان این گزینه های فردی را برای ایجاد تعامل ایجاد می کنند.
در این وبینار توسط Brendan Witcher از Forrester ، او به اشتراک می گذارد که چگونه اینها می توانند نرخ باز را تا 80٪ و 5x-10x بازده بالاتر برای خرید به دست آورند.
همچنین این یک فرصت برای به اشتراک گذاشتن نام تجاری با خریداران جدید است. وقتی خریداران لیست خواسته های خود را با خانواده و دوستان خود به اشتراک می گذارند ، این ترافیک رایگان را با اثبات اجتماعی داخلی به یک وب سایت ارسال می کند.
7. نقشه سایت و آدرس خود را درج کنید
همه سایت های تجارت الکترونیکی فروشگاه فیزیکی ندارند. با این حال ، کسانی که این کار را انجام می دهند باید دارای چند ویژگی فروشگاهی باشند.
بعضی اوقات افراد نمی خواهید منتظر ارسال کالایی باشند. شما باید رضایت آنها را جلب کنید و امکان تحویل حضوری را فراهم کنید.
خریداران فقط برای تحقیق و خرید حضوری به خرید آنلاین می پردازند
این باعث می شود دیدن اینکه فروشگاه های محلی چه کالاهایی دارند ، فوق العاده مفید است.
8. موارد مرتبط
به سادگی دیدن این عبارت ، "شما ممکن است این را دوست داشته باشید" باعث آزاد شدن سروتونین می شود که حاکی از کنجکاوی و هیجان است.
ویژگی "موارد مرتبط" در یک فروشگاه اینترنتی اثر چسبندگی مطلوبی را ایجاد می کند که بسیاری از بازاریابان برای رسیدن به آن تلاش می کنند.
اینطور اتفاق می افتد:
شما قهوه ساز AeroPress را در سبد خرید خود ذخیره کردید.
بخشی ظاهر می شود که می گوید: "شما ممکن است این را دوست داشته باشید."
آیا دوست دارید دانه های قهوه کامل تازه تفت داده شده و منصفانه تجارت کنید؟
آیا ممکن است یک ترازوی دیجیتال برای اندازه گیری مقدار دقیق فوم قهوه برای دستیابی به یک فنجان عالی قهوه باشد؟
هنگامی که یک فروشنده آنلاین از ویژگی موارد مرتبط برای فروش بیشتر استفاده می کند ، در واقع به خریدار نشان می دهد که انها نیاز شما هستند.
موارد مرتبط همچنین می توانند دسته های مشابه محصول با فروشگاه مقایسه ، "افرادی که این کالا را خریداری کرده اند نیز جستجو کردند" و غیره داشته باشند.
9. سوالات متداول
خریدهای پیچیده نیاز به اطمینان از فروشنده و اطلاعات دقیق هنگام خرید آنلاین محصولات در مقابل چهره به چهره دارند.
در بخش اطلاعات اضافی جزئیات اطلاعات متداول ، که اعتبار را ایجاد می کند و اعتماد به نفس خریدار را ایجاد می کند ، ارائه می شود.
10. اثبات اجتماعی
مارک ها و فروشندگان آنلاین که در سطح احساسی با خریداران خود ارتباط برقرار می کنند ، اعتماد و حمایت از برند را ایجاد می کنند.
ارتباطات اجتماعی غیرقابل انکار است و فرصت ارتباط با مخاطبان اکنون بیش از هر زمان دیگری آسان تر است.
پیوند دادن نمایه های اجتماعی و محتوای تولید شده توسط کاربر با یک سایت تجارت الکترونیکی از ویژگی های ضروری است که به فروشندگان آنلاین شخصیت می بخشد.
خریداران مملو از جریان مداوم "اکنون بخرید" و "این را دریافت کنید" هستند. این علامت های تجاری است که با مشتریان در ارتباط اجتماعی هستند که مشتری را برای زندگی ایجاد می کنند. آنها محصولی را ارائه می دهند که به دیگران کمک می کند و مردم به آنها اهمیت می دهند.
رسانه های اجتماعی به مارک های تجارت الکترونیکی این امکان را می دهند تا اصالت را نشان دهند و ارتباط عاطفی با محصولات خود داشته باشند.
به حساب Pinterest نایک نگاه کنید تا ببینید چگونه ترکیب محصولات با تصاویر انگیزشی تأثیر زیادی دارد.
ببینید که چگونه Ikea از محتوای تولید شده توسط کاربر برای به اشتراک گذاشتن ایده های طراحی و الهام برای نحوه استفاده از محصولات خود استفاده می کند.
بررسی کنید که Lowe’s چگونه ویدئوهایی را تولید می کند که نحوه استفاده از محصولات خود را به مردم آموزش می دهند.
11. فروشگاه ساز مجهز به ویژگی های امنیتی باشد
معاملات آنلاین بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ماست.
به همین ترتیب ، وب سایت های تجارت الکترونیکی می توانند هدفی سودآور برای مجرمان اینترنتی باشند. بسیار مهم است که فروشندگان آنلاین از اطلاعات مشتری محافظت کرده و برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی گام بردارند.
همه چیز با یک سیستم عامل تجارت الکترونیکی امن شروع می شود.
با ویژگی های امنیتی پیچیده ، جای تعجب نیست که فروشگاه ساز اوژن جزء سیستم عامل های برتر و امن در بین فروشگاه ساز های اینترنتی باشد.
سایر ویژگی های امنیتی تجارت الکترونیکی که باید در نظر داشته باشید ( فروشگاه ساز اوژن به صورت پیش فرض دارای تمام این ویژگی ها است )عبارتند از:
گواهیSSL : اتصال ایمن بین کاربر و وب سایت را برقرار می کند. قبل از اعتماد به یک فروشگاه آنلاین با اطلاعات خود ، به دنبال HTTPS و یک قفل سبز در نوار آدرس باشید. یک فروشنده گواهی SSL با تشخیص نام انتخاب کنید.
احراز هویت دو عاملی : با نیاز به نام کاربری / رمز ورود و کد تولید شده توسط سیستم که از طریق ایمیل یا متن ارسال می شود ، یک لایه امنیتی اضافی اضافه می کند.
استفاده از فایروال: یک دروازه یا دیوار بین دو شبکه و اجازه ترافیک مجاز و مسدود کردن ترافیک مخرب را می دهد.
پیوند سیاست حفظ حریم خصوصی در پاورقی: خط مشی های رازداری وب سایت را برطرف می کند و قول می دهد داده های مشتری با اشخاص ثالث به اشتراک گذاشته نمی شود.
12. گزینه های پرداخت پیشرفته
در دنیای پرداخت آنلاین، گزینه های پرداخت پیشرفته یک ویژگی ضروری برای یک سایت تجارت الکترونیکی است.
فقط سهولت استفاده در ارتباط با خرید با یک کلیک را در نظر بگیرید. خریداران با حساب ثبت شده به معنای واقعی کلمه می توانند با کلیک و یک دکمه خرید کنند.
بسیاری از گزینه های محبوب پرداخت آنلاین وجود دارد. نکته اصلی این است که بفهمید خریدار کیست و به کارگیری موثرترین راه حل ها را انجام دهید.
اگر وب سایت شما گزینه های پرداخت را محدود می کند ، حتماً دلیل آن را توضیح دهید.
به عنوان مثال ، یک سایت تجارت الکترونیکی ممکن است Bitcoin را به عنوان گزینه پرداخت پس از اطمینان از ارزش آن که قابل اعتماد نیست ، ارائه ندهد.اگر خریداران افرادی با فن آوری و متمایل به این روش پرداخت هستند ، مهم است که شفافیت داشته باشید که چرا گزینه ای نیست. این شفافیت نشان می دهد که مارک خریداران خود را درک کرده و اعتماد سازی می کند.
13. اطلاعات دقیق حمل و نقل
نگران کننده ، هزینه های غیر منتظره حمل و نقل شماره یک دلیل کنار گذاشتن سبد خرید است.
این بسیار مهم است که وب سایت های تجارت الکترونیکی شامل اطلاعات حمل و نقل در اوایل مراحل پرداخت ، از جمله یک کد پستی است که هزینه آن را نشان می دهد.
همچنین درج زمان تحویل و گزینه هایی برای تحویل سریعتر نیز مفید است. سایت ها باید کشورهای خارج از مناطق عادی حمل و نقل را لیست کنند.
جالب اینجاست که خریداران در هنگام حمل رایگان 30٪ هزینه بیشتری را برای هر سفارش خرج می کنند. در صورت وجود ، کدهای حمل و نقل رایگان را از طریق ناوبری هدر در تمام صفحات سایت ارائه دهید.
14. صفحه تماس با چند لمس
وقتی نوبت به راه اندازی یک سایت تجارت الکترونیکی می رسد که بیشتر تجارت در آن به صورت آنلاین انجام می شود ، چیزی بیش از یک ویژگی "تماس با ما" کاملاً واضح و ارائه شده اعتماد را ایجاد نمی کند. این امر به ویژه در هنگام فروش کالاهای پیشرفته یا محصولات فنی بسیار صدق می کند.
هرگز تماس با خریدار و درخواست پشتیبانی را با مشکل مواجه نکنید.
صفحه تماس را از ویژگیهای وب سایت در نظر بگیرید. روش های مختلفی را برای دسترسی به تماس بگیرید ، از جمله تلفن ، ایمیل و فرم آنلاین.
برخی از شرکتهای دارای فروشگاه های فروش حضوری از طریق صفحه تماس خود تنظیم قرار ملاقات بصورت آنلاین را انجام می دهند. حتماً پیوندهای اجتماعی خدمات مشتری و نقشه های Google را برای مکان ها اضافه کنید.
15. سیاست بازگشت کالا و پول
خط مشی های بازگشت ویژگی اساسی هر فروشگاه ساز است.
سیاست بازگشت شما باید کاملاً واضح و مکتوب یا مصور باشد.
این یکی دیگر از ویژگی های اعتماد سازی فروش آنلاین است. این اطمینان به خریداران می دهد که اگر آنها ناراضی هستند یا فقط به اندازه دیگری احتیاج دارند ، مارک تجاری مناسب آنهاست.
شروع به ایجاد تجربه های خرید خارق العاده کنید
صرف نظر از اینکه در چه گروهی قرار دارید ، سایت های تجارت الکترونیکی فرصتی خارق العاده برای استفاده از ویژگی های امتحان شده و واقعی همراه با عناصر جدید ابتکاری برای ایجاد تجارب خارق العاده خرید دارند.
Comments
Post a Comment