طراحی فروشگاه اینترنتی کفش

 با گسترش کسب و کارهای اینترنتی و لزوم داشتن تمام فروشگاه های فیزیکی به داشتن یک فروشگاه آنلاین ، تیم طراحی فروشگاه ساز اوژن بر آن شد تا یک پلتفرم مجزا برای هر یک از فروشگاه های آنلاین راه اندازی کند. طراحی فروشگاه اینترنتی کفش یکی از دستاورد های مهم اوژن است. اما یک فروشگاه آنلاین کفش به چه گزینه هایی نیاز دارد؟ چگونه می توان اعتماد مخاطبان را در هنگام خرید اینترنتی کفش از فروشگاه آنلاین جذب کرد؟ آیا گواهینامه ssl برای فروشگاه اینترنتی کفش نیاز است؟ چگونه برای فروشگاه آنلاین کفش دست دوز و صنعتی درگاه پرداخت بگیریم؟ اگر شما یکی از فروشندگان کفش چرم ، کفش دست دوز و یا کفش صنعتی هستید و به دنبال پاسخ برای سوالات بالا هستید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید: همچنین شما می توانید با بازدید از دموی فروشگاه آنلاین با ویژگی های فروشگاه ساز اوژن آشنا شوید :

یک فروشگاه اینترنتی کفش به چه ویژگی هایی نیاز دارد؟

همانگونه که در فروشگاه های کفش خریداران بر اساس زیبایی، رنگ و اندازه کفش را انتخاب میکنند در فروشگاه اینترنتی کفش شما هم باید همین مشخصه ها را ملاک قرار دهید. شما مثل یک فروشگاه کفش و کیف واقعی بایستی دسته بندی های منظم و مرتبی را برای دسته بندی کفش و کیف ها داشته باشید. شما می توانید در فروشگاه اینترنتی خود کفش ها را بر اساس مردانه ، زنانه ، بچه گانه ، اسپرت ، مجلسی، بوت و … دسته بندی کنید همانطور که در فروشگاه واقعی، شما ویترین مغازه ی خود را با وسواس انتخاب می کنید ،فروشگاه ساز اوژن با کمک تیم طراحی حرفه ای خود یک ظاهر زیبا را برای وبسایت شما ایجاد میکند که ظاهری خاص و منحصر به فرد برای سایت شما فراهم می کند.

  • طراحی قالب گرافیکی جذاب
  • امکان نمایش کفش‌ها در تصاویر باکیفیت
  • امکان معرفی کامل فروشگاه یا شعب فروش محصولات و نمایش آدرس آنان بر روی گوگل مپ
  • امکان دسته‌بندی‌ مختلف مانند کفش بچگانه ، کفش مردانه ، بوت ، سایز بندی کفش ها ، جنس کفش
  • امکان دریافت نظرات و میزان رضایت کاربران و خریداران
  • اخبار و اطلاعیه‌ها
  • مقالات آموزشی در حوزه کفش
  • امکان فروش و پرداخت اینترنتی و ارائه مطمئن و پستی فروش به درب منزل خریداران
  • امکان جستجوی پیشرفته
  • امکان ارتباط با مشتریان
  • امکان درخواست مشاوره و پشتیبانی کاربران در طراحی فروشگاه اینترنتی کفش

امکانات نرم افزاری پایه در طراحی فروشگاه آنلاین کفش

دسته بندی های منظم کفش ها

شما مثل یک فروشگاه کفش واقعی بایستی دسته بندی های منظم و مرتبی را برای دسته بندی کفش و کیف ها داشته باشید. شما می توانید در فروشگاه اینترنتی خود کفش ها را بر اساس مردانه ، زنانه ، بچه گانه ، اسپرت ، مجلسی، بوت و … دسته بندی کنید.

فیلتر جستجوی هوشمند کفش

شما بایستی بر اساس دسته بندی های فروشگاه خود بتوانید فیلترهایی را برای جستجوی راحتتر در اختیار کاربران بگذارید. اساسا در همچنین فروشگاه هایی کاربر باید بتواند با انتخاب نوع کفش سایز، مدل، رنگ و یا جنس آن نزدیک ترین نتیجه دلخواه به کیف و یا کفش مورد علاقه خود را پیدا کند.

صفحه داخلی اختصاصی

کاربر شما باید پس از کلیک بر روی یک کفش و یا کیف بتواند در صفحه آن محصول رنگ داخل خود را تیک بزند و سایز مدنظر خود را انتخاب کند و حتی اگر کفش انتخابی در دو مدل بنددار و غیربندی آن باشد آن را هم بتواند انتخاب کند.

سعی کنید در طراحی سایت فروشگاهی کفش و کیف این نکته را نیز در نظر داشته باشید که هر محصول یک آلبوم مخصوص برای خود داشته باشد تا شما بتوانید عکس ها متنوعی از یک محصول و با زاویه های مختلف در آنجا قرار دهید.

ایجاد امکان بزرگنمایی محصول در صفحه داخلی فروشگاه اینترنتی کفش به کاربران کمک خواهد کرد که راحت انتخاب کنند.

برخی صفحاتی که در طراحی سایت کفش باید وجود داشته باشد:

۱- درباره ما
۲- دسته بندی کالاها
۳- عضویت و خرید اینترنتی
۴- جستجو
۵- مقالات
۶- اخبار
۷- ارتباط با کاربران
۸- نمایندگان
۹- تماس با ما

یک فروشگاه اینترنتی کفش به چه مجوزهایی نیاز دارد؟

1. نماد اعتماد الکترونیکی (ای نماد)

اینماد، معمول‌ترین و اصلی‌ترین مجوز یک سایت فروشگاهی است. اکثرا مشتریان قبل از اینکه محصولی را از سایت خاصی سفارش دهند، به دنبال علامت اینماد پایین وب سایت می‌گردند. اگر آن را نبینند احتمالا بیخیال خرید محصول می شوند. ای نماد یا نماد اعتماد الکترونیک را مرکز توسعه تجارت الکترونیک برای کسب و کار اینترنتی ارائه می دهد. که زیر نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت به افرادی که قصد تاسیس فروشگاه آنلاین را دارند، داده می شود. 

2. مجوز ساماندهی محتوای فضای مجازی

یکی دیگر از مجوز لازم برای فروشگاه اینترنتی ، نماد ساماندهی است که زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا می‌شود و تائید کننده‌ محتوای وب‌سایت است. جهت اخذ این نماد می‌بایست به آدرس samandehi.ir مراجعه کنید. تهیه این نماد برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی الزامی نیست و بیش‌تر برای فروشگاه‌هایی اهمیت دارد که محصولات سمعی و بصری به فروش برسانند و محتوای آن‌ها می‌بایست مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.

3. درگاه پرداخت آنلاین برای فروشگاه اینترنتی کفش

بعضی از کلاهبرداران، با استفاده از روش‌هایی در سایت های فروشگاهی و از طریق درگاه های بانکی به اطلاعات کاربران سایت دسترسی پیدا می کنند. این اطلاعات شامل کلمه کاربری، رمز عبور، شماره 16 رقمی کارت، CVV2 و رمز دوم است.

متاسفانه این اتفاق در بعضی از فروشگاه های اینترنتی، رخ می دهد و ممکن است باعث ترس مشتریان شود. البته این اتفاق در گذشته بیشتر می افتاد. اما امروزه به دلیل افزایش آگاهی مردم و با وجود همچنین با عرضه مجوزهای رسمی در زمینه کسب و کار اینترنتی، دست بسیاری از کلاهبرداران کوتاه شده است.

 امروز پیشرفت های زیادی در زمینه فین تک یا فناوری مالی در کشور انجام شده که درگاه پرداخت بانکی مناسب و امنی را به دور از دسترسی کلاهبرداران برای بسیاری از فروشگاه های اینترنتی کوچک و بزرگ ایجاد کرده است.

4. دریافت مجوز نظام صنفی رایانه ای برای فروشگاه اینترنتی کفش

تمام شرکت ها و کسانی که کسب و کار اینترنتی دارند بعد از ثبت شرکت و قبل از شروع به کار در زمینه های مختلف تولید، طراحی، توسعه ، مشاوره و آموزش نرم افزارها و … باید به نظام صنفی استان مورد نظر خود رفته و مجوز لازم در زمینه فعالیت های رایانه ای را اخذ نمایند.

لازم به ذکر است، شرکت هایی که مدیر عامل آن حداقل مدرک لیسانس داشته باشند و همچنین کسب و کار آنها در زمینه فعالیت های رایانه ای باشد می توانند برای دریافت مجوز نظام صنفی رایانه ای اقدام کنند.

آیا فروشگاه آنلاین کفش به گواهینامه ssl نیاز دارد؟

در پاسخ باید گفت بله . تمام فروشگاه های آنلاین به این گواهینامه احتیاج دارند. به طور کلی رمزگذاری برای تمام سایت ها اعم از سایت های تجارت الکترونیک و یا بلاگ ضروری است. کاربران گوگل کروم وقتی که از سایتی که گواهینامه اس اس ال ندارد بازدید می کنند به آنها هشدار می دهد که صفحه امن نیست. در حال حاضر بیشتر کاربران در مورد چک کردن اتصالات امن اطلاعاتی دارند، بنابرین نصب یک گواهینامه SSL چیزی است که شما به طور جدی بدان نیاز دارید. در واقع شما با نصب گواهینامه SSL به مخاطبان خود نشان می دهید که یک سازمان حرفه ای هستید. پس استفاده از SSL تنها به سایت های تجارت الکترونیک محدود نمی شود.

SSL چیست؟

پروتکل (SSL (Socket Secure Layer ، یک استاندارد وب برای کدکردن اطلاعات بین کاربر و وب سایت است. اطلاعاتی که توسط یک اتصال SSL مبادله می شوند بصورت کد شده ارسال می شوند و بدین ترتیب اطلاعات مبادله شده از دزدیده شدن یا استراق سمع محافظت می شوند. SSL برای شرکتها و مشتریان این امکان را فراهم می کند که بتوانند با اطمینان اطلاعات خصوصی شان را مانند شماره کارت اعتباری، به یک وب سایت بطور محرمانه ارسال کنند. برای برقراری یک اتصال SSL به Web Server Certificateها نیاز می باشد. 

Comments

Popular posts from this blog

شرایط پذیرش مقاله در isi

دستگاه ذغال

راهکار افزایش مکش جاروبرقی