نرم افزار مدیریت مطب گوارش
نرم افزار مدیریت مطب گوارش سورنا نرم افزاری جامع و پیشرفته جهت مدیریت و اتوماسیون مطب و کلینیک می باشد. این نرم افزار جایگزین پرونده کاغذی در روش سنتی می شود. نرم افزار پرتابل مطب متخصص ارتوپد قابل نصب بر روی تبلت می باشد که پزشک می تواند به سادگی تمام گرافی ها، تصاویر، برگه های آزمایشات ، نسخه ها و ... بیمار را هم در بیمارستان و هم در مطب و یا هرجای دیگر به راحتی مشاهده نموده و باقلم ویرایش نماید. هر پزشک یا مدیریت مرکز پزشکی از این مسئله آگاه است که مدیریت پرونده های بیماران، سوابق پزشکی، اسناد مالی بیماران و … زمانی که تعداد مراجعات مطب رشد می کند به مراتب سخت تر و پیچیده تر می شود. لذا وجود یک استراتژی دقیق برای مدیریت این پرونده ها و راه های رسیدگی هرچه سریعتر به این امور موضوعی بسیار مهم تلقی می گردد.
در گذشته پزشکان از زونکن ها و پوشه ها و طبقه بندی های شخصی خود برای دسترسی به این پروند ها استفاده می کردند و منشی مطب با مراجعه به قفسه و پوشه مورد نظر و کمی جستجو، می توانست به اطلاعات بیمار دسترسی پیدا کند که حتی با وجود این طبقه بندی ها باز هم گاهی روند مدیریت مطب با کندی صورت می گرفت و بیمار و پزشک دقایقی معطل می شدند. از این رو نرم افزار مدیریت مطب و نوبت دهی برای دسترسی هرچه سریعتر و دقیق تر به پرونده های پزشکی توسط تیم برنامه نویسی سورنا گردآوری شد تا ضمن دسترسی به پرونده ها، اطلاعات آماری و گزارشات متنوع از روند کاری مراکز پزشکی را برای پزشکان فراهم آورد.
نرم افزار مدیریت مطب متخصص گوارش
شما در نرم افزار مطب گوارش دسترسی کاملی به پرونده الکترونیک سلامت بیماران مطب خود خواهید داشت. پرونده الکترونیک سلامت شامل تمامی مشخصات بیمار همچون حساسیت ها و عمل های جراحی پیشین بیمار و داروهای مصرف شده پیشین بیمار و شرح حال گذشته و کلیه آزمایشات و رادیولوژی ها و سونوگرافی ها و سوابق بیمار می باشد.
نرم افزار مطب گوارش هم بر روی سیستم کامپیوتر / لپ تاپ / Allinone پزشک و هم بر روی سیستم منشی نصب می گردد. همچنین در صورت تمایل پزشک نرم افزار بر روی تبلت هم نصب می گردد تا در صورت حضور در بیمارستان پزشک بتواند به تمامی اطلاعات سیستم خود دست یابد.
نرم افزار مدیریت مطب پزشک گوارش مجهز به سیستم فیلد ساز، فرمول ساز و گزارش ساز می باشد. که این سیستم ها قابلیت توسعه نرم افزار طبق پرونده تخصصی پزشک را توسط کاربر فراهم می سازد.
نرم افزار مدیریت مطب در دو نسخه منشی (بخش پذیرش) و پزشک (بخش ویزیت) به منظور سهولت در کارها و کاهش زمان در مطب طراحی شده است
این نرم افزار به خوبی پرونده های پزشکی بیماران را مکانیزه کرده و حسابداری مطب شما را در سریع ترین حالت انجام می دهد. توسط این نرم افزار می توانید این سیستم را بر روی کامپیوتر منشی و پزشک راه اندازی کرده و در کمترین زمان سیستم مدیریت مطب خود را حرفه ای تر و با دقت بالا انجام دهید.
به طوری که یک پزشک به هنگام استفاده از امکانات جامع این نرم افزار، کمترین نیاز را به سیستم سنتی کاغذ و قلم احساس خواهد کرد.
ویژگی های کلی نرم افزار مدیریت مطب و درمانگاه
ایجاد پرونده الکترونیک برای بیمار شامل مشخصات فردی و سوابق پزشکی، پذیرش و تخصیص خدمات به ایشان، ثبت معاینات و شرح حالات توسط قلم نوری، صندوق و تسویه حساب، ارتباط با دستگاه های پوز بانکی، بانک تصاویر با امکان عکس برداری و اسکن پرونده ها، سیستم رزرو وقت و نوبت دهی به بیماران و گزارش صندوق به پزشک، گزارشات جامع از کارکرد مطب، تعریف کاربران با سطوح مختلف و … در نظر گرفته شده است.
نرم افزار مدیریت مطب از دو پنل کارشناس و پزشک تشکیل شده که در ادامه قابلیت های هر کدام را به صورت جداگانه بررسی خواهیم کرد :
امکانات نرم افزار مدیریت مطب نسخه منشی ( بخش پذیرش )
- امکانات تشکیل پرونده بیمار
- ثبت مراجعات بیمار
- ثبت اطلاعات کامل بیمه
- امکان خروجی بیمه برای مسلح و درمانی به دو صورت pdf و فایل تکست
- امکان نوبت دهی
- چت بین منشی و پزشک
- ویرایش و حذف پرونده و مراجعه
- امکان شخصی سازی تمامی قسمت ها
- امکان جستجوی بیمار بر اساس نام و شماره ملی و شماره بیمه
- امکان تعریف و طبقه بندی انواع تعرفه های خدمات تشخیصی ودرمانی قابل ارائه در مطب
- تشکیل کد پرونده خودکار و منظم
- امکان ارسال مجدد بدون هزینه بیمار به پزشک
- کنترل سیستم ارسال بیمار به پزشک
- سیستم بانک تصاویر و درج انواع تصاویر مربوط به دوره درمانی، آزمایشات و یا سوابق پزشکی بیمار
امکانات نرم افزار مدیریت مطب نسخه پزشک ( بخش ویزیت )
- امکان نوشتن پرونده ونسخه بیمار با قلم نوری
- امکان کار کردن با سیستم بدون موس وتنها با قلم نوری
- چت با منشی
- امکان شخصی سازی سیستم نگارش نسخه و پرونده طبق مراحل سازمانی مطب
- امکان بایگانی نسخه ها و مراجعات و تشکیل پرونده و مشاهده مراجعات قبلی
- امکان فعال سازی قسمت هایی مانند تاریخ عمل ها و...
- امکان جستجو در پرونده ها
- مشاهده پرونده های هرروز به ترتیب ارسال
- قابلیت چندین رنگ و اندازه قلم در سیستم قلم نوری
- امکان ثبت تمامی خدمات مطب اعم از سونوگرافی و...
- سیستم حسابداری ساده ویژه درج بدهکار و بستانکار کردن بیماران
- امکان شخصی سازی سیستم حسابداری
- امکان جستجوی پیشرفته پرونده ها
- دسته بندی مراجعات
- امکان کنترل کامل خروجی بیمه
نرم افزار مدیریت مطب و درمانگاه بخش بیمه ها :
- ایرانیان
- کارمندی
- سایر اقشار
- تامین اجتماعی
- نیروهای مسلح(ارتش)
- جانباز- نیروهای مسلح
- آزاد
- و تمامی بانک ها و موسسات بیمه
چگونگی پشتیبانی نرم افزار مطب و نوبت دهی
اطلاعات بیمار ، حساب ها و سوابق پزشکی و مراجعات یک مطب، برای هر پزشک بسیار حائز اهمیت است و در صورتی که مشکلی برای این اطلاعات پیش بیاید می تواند ضرر های جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. لذا شرکت سورنا ، تیمی مجزا را برای پشتیبانی از این نرم افزار در نظر گرفته است و هر پزشک یا کارمند مطب می تواند در صورت هر گونه سوال یا درخواست پشتیبانی در ساعات کاری شرکت تماس گرفته و راهنمایی های لازم در این زمینه را اخذ نماید.
قابل ذکر است این نرم افزار قابلیت افزایش امکانات با توجه به نیازهای مرکز پزشکی شما را دارا می باشد. همچنین مراکز درمانی ، درمانگاه ها و کلینیک های پزشکی می توانند از این نرم افزار به صورت اختصاصی بهرمند شوند.
Comments
Post a Comment